NÄR (VISSA) TJEJER BARA BLIR FÖR MYCKET

Har tänkt länge på hur jag ska skriva det här inlägget så att jag inte ska trampa på någons tår, grymt svårt though, så ta det med en nypa salt tjejer.
 
Tjejer (inte alla, men ni kan ju ta åt er om ni känner er träffade) skriver ofta på facebook om hur "alla killar är likadana" och att "det inte finns några bra killar", att "alla killar är idioter". Jag kan ju berätta en sak i alla fall; ni har väldigt fel.
 Jag blir så himla arg när jag ser dessa statusuppdateringar om killar som är idioter osv, men vad är inte ni då? Självupptagna små bitchar som drar alla över en kam och tror att ni är mycket bättre än dom, det är så jag ser det i alla fall, no hard feelings, men seriöst? Skärpning nu tjejer! Jag känner gott om killar som är helt underbara så ni anar inte, och ni fortsätter klaga som om ni har rätten att döma hälften av jordens befolkning. Lär er av era misstag och sluta svansa efter såna som inte bryr sig om er, inse vilka som är bra killar och inte så slipper du få "hjärtat krossat". Och medan ni ändå lär er av misstagen kan ni ju passa på att skaffa lite bredare perspektiv och inse att ni gör precis likadant som killarna.
 Det är t.ex. inte bara killar som dissar på sms, inte bara killar som friendzonar och inte bara killar som inte vill träffas mer, ni vet att ni gör/känner precis likadant ibland. 
 
Så snälla tjejer, stop bitching about it. Tackhej.
 
Som sagt, inte alla tjejer som gör såhär så ni behöver inte ta åt er, men ni som känner er träffade kan ju ta det här med en nypa salt och tänka efter lite på det som skrivits.
 
 
Trackback
RSS 2.0