STOPPA SVERIGE-DEMOKRATERNA?

Usch, jag blir så himla arg när jag hör om hur Sverige utvisar utlänningar som absolut inte borde åka tillbaka till sitt eget land! I min familj har vi många vänner som är invandrare, såna som blir misshandlade, torterade och fängslade i sitt hemland, dom kommer till Sverige och hoppas få stanna kvar, för det är den enda chansen dom har att överleva, men det bryr sig ju inte migrationsverket om, dom bara utvisar, men till vilken nytta?
Skämms verkligen över att bo i Sverige när jag hör om vänner som försöker begå självmord för de kan absolut inte åka tillbaka, de skulle hellre dö, men dom blir utvisade ändå... Jag förstår verklgien inte hur det kan bli jobbigt för Sverige med invandrare, jag tycker det är bra att Sverige kan bli ett mångkulturellt land, de jobbar och försöker tjäna Sverige, men det känns som om migrationsverket tycker att de är mindre värda än oss? Så himla patetiskt! Och det värsta är att Sverige-demokraterna vill öka utvisningen? Vissa människor dör om de utvisas, dödar vi de som inte kommer från Sverige kan vi alla lika gärna kalla oss själva för Hitlers efterträdare. Vi bor alla på samma jord, vi borde kunna dela på den.



Kommentarer
Postat av: DannyLam

That's the spirit!

Håller med dig. Vem har sagt att vi äger Sverige? Vi har själv invandrat hit elr dök vi bara helt plötsligt upp här elr? Nej, låt de som BEHÖVER bo kvar i Sverige! Det finns dock folk som inte uppskattar vår vänlighet som förstör mer än vad de hjälper till i samhället. Men det finns ju många svenskar som gör samma sak.

2012-04-15 @ 15:58:30
URL: http://majide.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0