SMIDIG ÄR JAG.

 
Så... jag vaknade idag med exem över hela högra låret, okänd anledning, men känns ju inte särskilt kul. Blev iaf karlstad med familjen sen, och in till lek och bus landet. Lekte ju inte särskilt mycket, men när jag väl ställde upp på en fotbollsmatch så är det väl klart att man ska slå en bakåt kullerbytta ut genom en sån här jä*el...:
... Och slå i huvudet och foten. Men när man väl kommer hem är väl allt säkert-trodde jag, sitter dock med is på fingret efter att jag klämt det i dörren. Jaa... Det positiva här är ändå att jag köpte mig en Samsung Galaxy s3! Tycker det överväger allt det dåliga jag varit med om idag faktiskt! Men ändå, mycket otur?!

Kommentarer
Postat av: Sammeboii

ajajaj!

:S

nice med samsung iaf! :D

Svar: haha eller hur! :D
Nellie Nilsson

2012-08-06 @ 20:41:32
Postat av: Peddo Johnny

EGD

Svar: Fu Viktor.
Nellie Nilsson

2012-08-07 @ 04:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0