SOMETIMES YOU GET THAT FEELING...

...when you know you're freaking awesome and you don't give a shit about the past anymore.
Yeah, let's just admit it, we're all awesome, and no matter what haters say, it's always better to be a lover...
wait...what?
 
Okaj, jag är väl ganska övertrött vid det här laget, lyssnar på "The Ramones" and shit och svettas i mitt lilla flickrum. Haha. Jag är så sorglig ibland så jag måste ge mig själv en kram så jag inte blir deprimerad. *foreveralonekläm*
Insåg precis att jag är jätte dålig på att kramas, borde finnas typ dockor med simulatorer som liksom piper när man kramar obehagligt...
 
Jag gillar att göra folk glada.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0