WHAT MAKES ME NERVOUS IS PRETTY OBVIOUS - LÄS HELST INTE OM NI INTE VILL BLI UTTRÅKADE

Varenda natt jag sovit i Sunne har jag sovit i en riktigt hård säng, vilket resulterat till en lätt sömn med många drömmar. Har genom dessa drömmar insett vad jag verkligen är nervös inför. För det första är jag extremt nervös ingör att börja gymnasiet här i Karlskoga, tappar andan bara av att tänka på det, bokstavligen. Det visade sig i drömmarna genom att allt jag drömde om var att jag åkte till skolan och fick reda på att alla skulle försöka döda varandra. Usch... Sen var det ju min nya mobil som jag ska få hämta ut idag, också grymt nervös! Övat med min gamla Nokia på att inte tappa mobilen... Vad gör man inte liksom? Har lyckats tappa min Nokia x antal gånger, så är jätte nervös inför att få en ny glasmobil. Usch på det med! Visade sig i drömmarna genom att jag drömde att den klumpigaste personen jag kände plockade upp den ur kartongen innan jag fick hålla i den, haha, var jätte arg när jag vaknade...
 
Nej nu ska jag sluta klaga, dags för mig att ta en bit pizza och vänta på att pappa ska komma hem så vi kan hämta ut den där magiska lilla elektronikprylen.
 
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0