ÅRSKRÖNIKA 2012 (Inkluderar stora bekännelser)

Om jag ska beskriva år 2012 med ett ord så blir det: Kaos!
Skulle jag vilja göra om det du gjort under 2012? Nej verkligen inte! 2012 har utan tvekan varit det värsta året i mitt liv, trots att det har varit ett nyttigt år.
Det bästa som hänt år 2012: Ärligt talat är jag helt överlycklig över att jag och min familj flyttade till en ny stad. Fått så många bra vänner, och känns äntligen som jag blir sedd - en helt underbar känsla!
Det värsta med 2012? Alla svek... Blivit djupt sårad av familj, vänner och pojkvänner. Inte ens något jag klarar av att tänka tillbaka på...
2012 är året då jag...
  1. Började gymnasiet. Kommer alltid minnas hur jag skakade på vägen till den nya skolan och jag kände bara tre personer hyfsat bra. Minns hur jag klev in i idrottssalen där samlingen skulle äga rum, och en utav mina närmaste vänner nu, Philip, räddade mig från att få sitta ensam - fortfarande lika tacksam!
  2. Sa ifrån. Jag konfronterade min pappa, berättade om hur sårad jag blivit för mina "bästa vänner" och slutade lyda någon annan för att passa in.
  3. Förlorade oskulden. Ångrar det fortfarande.
  4. Fick klart för mig att jag aldrig kommer komma ifrån mina ätstörningar.
  5. Var rädd på riktigt för första gången. Blev hotad av en tjej jag känt ett tag, fick rådet att spara hela konversationen ifall polisen kommer behöva bevis i framtiden, usch!
  6. Började spela CoD. Haha, nog något utav det underbaraste i år!
  7. Tog ställning för flera människor utan röster.
Nej det här har verkligen inte varit mitt år. Det har varit smärtsamt, både fysiskt och psykiskt, men jag har lärt mig så sjukt mycket det här året. Verkligen nyttigt, men som sagt, extremt smärtsamt. Känns som jag varit med i en dramaserie...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0