UPPDATERING AV "TOPP 5 HOS KILLAR" - LISTAN

 
  1. Något man alltid vill ha hos en kille är ett vackert leende: Blir alldeles varm inombords när en kille med ett vackert leende ler mot mig...
  2. ...Eller kanske en kille som ler över huvud taget, mycket mer attraktivt med en glad prick än någon som ser ut som han har en begravning i skallen dygnet runt...
  3. Breda axlar! Finns inget som får en att känna sig tryggare än ett par breda axlar att luta sig mot.
  4. Är helt besatt av killparfym, så att lukta gott är ju alltid ett plus! Kanske inte sådär så man badar i det dock...
  5. Fint hår vill vi alla ha! Så att ha överdrivet med vax så att man ser ut som man nyss tagit en klibbig dusch är inte en 1a på min lista...
  6. Variation - big plus! Visst kanske det är trevligt att känna igen killen på skolan varje dag, men man vill ju inte känna igen honom för att han har precis samma tröja på sig varje dag...
  7. Kan han få mig att skratta så tycker jag om honom!
  8. Att ha en pojkvän som känns ungefär som en utav ens närmaste vänner vore inte alls fel! Bara för att man är ett par betyder det inte att man inte kan bete sig precis som man gör med sina vänner, blir ju ganska enformigt annars?
  9. Tycker mycket om killar som bjuder på sig själv i alla lägen. Har själv inga problem med att bjuda på mig själv och vara helt galen- awesome om man har någon att vara galen med!
  10. Jag gillar att kramas- därför är det ett måste att killen ska kramas! Mycket och ofta och länge!
  11. Endast tjejiga tjej-tjejer tycker om mesiga tjej-killar. Jag är inte en sån tjej.
  12. Att spela svårflirtad med några små gulliga vinkar går hem kanske första två veckorna man lär känna varandra, men sen tappar man faktiskt intresset, så visa att du bryr dig, annars slutar jag bry mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0