10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

Minns att det var väldigt populärt med den här kategorin i början av året, tänkte ta upp lite fler saker som jag kommit på allteftersom.
 
  1. Jag ogillar kroppskontakt starkt, med undantag från människor jag känner att det "klickar" med - it's all about the chemistry.
  2. Jag har grymt svårt för att låta andra bjuda på något, får alltid skuldkänslor.
  3. Jag är väldigt paranoid när det gäller sjukdommar, både när det gäller symptom på mig eller symptom på någon annan.
  4. Jag blir sällan irriterad/sur på en kille, men väldigt ofta på tjejer. Därimot blir jag sällan arg på tjejer, men väldigt ofta på killar - men det betyder inte att jag ofta blir arg/sur, bara som jämförelser liksom.
  5. Det går sällan flera minuter utan att jag upplever smärta någonstans på/i kroppen.
  6. Jag hatar att höra min röst.
  7. Jag kan inte komma ihåg senaste gången någon sagt "Jag ska, jag lovar" och faktiskt inte ljugit för mig.
  8. Det har spridits rykten om mig som är något utav det roligaste jag hört!
  9. När jag var liten ville jag färga håret svart med rosa slingor, samt gå runt med värsta emo kläderna, aww yeah..?
  10. Jaaag kommer inte på en sista :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0