B-B-B-BIKINI VÄDER

Nej, jag har inte "fotoshoppat" låren, det är ljusen bakom som får kroppen att se "knölig" ut.
 
Här i Karlskoga har vi haft bikini väder heela dagen! Superskönt, synd bara att jag haft så ont i ryggen att jag inte kunnat ta mig upp ur soffan, men gick ändå runt i bikini och magtröja i hopp om att jag skulle känna mig bättre så vi kunde åka till stranden.  Men icke sa nicke! Har bara lågit hemma och svettats som en gris i det väldigt ovanligt härliga vädret. Kul tycker jag.
 
Men nu ska jag ta natten tror jag, sov gott allesammans, jag vet att jag inte kommer göra det i alla fall...
 
Btw; älskar min nya bikini från Tyras, så himla grym! 250 spänn tror jag den gick på, helt okej pris!

Kommentarer
Postat av: 50% retard

DAAAAAAAAAAAAMN

Svar: heeeey retard!!!:D
Nellie Nilsson

2012-07-04 @ 02:38:28
Postat av: Ida

250 kr

Svar: hahaha!
Nellie Nilsson

2012-07-04 @ 16:04:47
URL: http://mysquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0