BELIEBERS...

 
Seriöst, asså jag hatar inte Justin Bieber, jag ogillar hans musik, men jag hatar honom inte - bara för att göra saken klar här - men folk som älskar, dyrkar och ber till Justin Bieber verkar ju inte lite överdrivna enligt mig. Liksom bara beteendet att gråta över Justin Bieber eller typ hata Selena Gomez är ju löjligt. Han är väl precis som vilken annan människa som helst, bara att han kan sjunga. Beliebers klagar på Justin-hatare, medan deras egna, överdrivna känslor för honom spammar sönder hela internet. Sen om någon Justin-hatare skulle säga att Justin är gay eller något, liksom so what?! Jag gillar t.ex. Gemini, om någon skulle säga "Gemini är gay" skulle jag inte bry mig ett piss. 
 
Så snälla ni Beliebers, tagga ner lite. Kritik är en del av livet, varesig det är konstruktiv eller inte, låt Justin ta hand om det själv. Sluta upp med försvarsfasonerna, jag är säker på att det är dom som gör att Justin-hatare håller på som dom gör.
 
Ville bara lätta på hjärtat lite, för jaa, jag stör mig på alla statusar på Facebook om Justin, och jag stör mig när jag ser folk gå runt med "I <3 JUSTIN BIEBER" på tröjorna eller i pannan. Gör något vettig av tiden/pengarna - förändra världen eller något liknande, miljön är ju mer sårad av oss än Justin Bieber är t.ex.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0