IT'S OFFICIAL - I'M GOING FOREVER ALONE.

Visst, jag saknar det där med att ha en pojkvän - ligga i sängen och se på film, kramas och pussas,  alltid ha någon vid sin sida osv osv... men känns som jag bara borde gå och bli forever alone istället. Vägen till ett förhållande är grymt jobbig, och tiden efter ett förhållande är också jobbig, att hitta någon ny är jobbigt och att gå runt med sårade känslor dygnet runt för att man är osäker på kärleken är också jobbigt, för ja, det är min vision av kärlek.
 
Bajs tråkigt att bara gå runt och vänta på att ett under ska ske och att man ska hitta den rätta och leva lycklig i alla sina dagar, kommer troligen aldrig hända ändå, så ger upp nu.
 
Nej, blir väl att leva i celibat för mig, inga förhållanden eller liknande, grymt frustrerande med kärlek anyway. Det blir jag och 78 katter som dör tillsammans. ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: showmeyourfeet

shiet.. herregud o.o blir jämt :$$$ damn girl... vilken smutsig spegel!

Svar: Hahahahahahahahahahaha! Linus get a life :')
Nellie Nilsson

2012-08-07 @ 03:09:07
Postat av: hahahahååjagdör

You are my life :3

Svar: hahaha aaaw ;)
Nellie Nilsson

2012-08-07 @ 03:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0