NY LIVSSTIL JULI-AUGUSTI 2012 ( mest meme till mig själv, inget ni behöver läsa! )

Nej vet ni vad!?
 
Jag har verkligen gått upp i vikt... Det känns t.o.m. -och jag gillar det inte!
Så därför har jag bestämt mig för att jämt prova på en ny livsstil i en månad, och ser jag resultat efter den månaden ska jag fortsätta med det!
 
Det jag ska göra är att vara mycket mer vaksam över vad jag stoppar i mig, äter något onyttigt praktiskt taget varje dag, det + min minimala träning (motion över lag) = fetma inom kort!
Sen ska jag uppenbarligen träna mer. Första veckan kör jag 2 pass, andra 3, tredje 4 och femte 5 pass på en timme vardera..
 
Samtidigt ska jag göra en träningsdagbok, och skriva ner vilka pass jag gillat mest, vilken vecka jag mått bäst på osv... Så jag kan anpassa min träning efter mina "behov" i framtiden.
 
Så... då ska jag börja spara träningsvideos från youtube, eftersom jag inte vågar gå till gymet här i Karlskgoa hehehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0