OSCAR

Hej Oscar!
Kände att jag ville göra det här på ett annat sätt än mina tragiska sms som jag skickar hela tiden...
Vad jag ska göra? Berätta hur mycket jag tycker om dig!!

Kan inte tänka mig en bättre vän än dig, du är liksom den bästa utav dom bästa! Oavsett vad problemet är (och det har varit många problem) så har du alltid funnits där för mig, lyssnat i timmar på när jag klagar över tillvaron, men du säger aldrig ifrån, du bara lyssnar och ger goda råd. Och du är den enda som vet absolut ALLT om mig, mest för att jag alltid pratar med dig så fort något händer i mitt liv, och det är helt grymt att du alltid finns där! Kan inte önska mig någon bättre än dig!
 
Kan inte fatta att vi har så lika intressen fastän du är kille och jag tjej, och kanske därför det klickade så bra mellan oss, och det blir du och jag som flyttar till ett annat land och surfar i ett år!
 
Var bara tvungen att berätta hur mycket jag tycker om dig, jaa, jag älskar dig till och med. Du är helt underbar Oscar Nilsson. En bättre vän får man leta efter... i en annan värld! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

A silent moment for our brother lost in the Friendzone.

Svar: haha, vi friendzonar varandra :D
Nellie Nilsson

2012-07-12 @ 03:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0