NÖRDIG? DU MENAR AMBITIÖS?

Dagens fråga måste ju ändå vara den jag fick på mitt inlägg där jag frågade vad ni gör när ni har tråkigt...

"Förlåt, men är du verkligen så töntig/nördig som du verkar på din blogg?"

Kan svara på den frågan med en bild:



Detta är mina två favoritböcker för tillfället. Lånade/köpta på eget initiativ.
Med andra ord - ja, jag är så töntig/nördig som jag verkar, mer eller mindre. Redan som liten var jag extremt ambitiös (notera ambitiös, inte nördig), och hade hoppat över en klass om det inte vore för att jag nästan bara hade vänner i min dåvarande klass. Jag känner väl att har man ett IQ över genomsnitt så ska man banne mig utnytja det istället för att röka gräs på sommarloven... Dock är det väldigt individuellt om man vill lägga ner sin själ på sin studier och hjärnövningar, hade jag inte varit så associal hade jag säkert inte suttit inomhus och läst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0