La gente esta muy loca

*le being confused without no reason*
Hej där alla dundersköna människor! Tänkte öppna min nya blogg med ett par rader om varför jag är här och vem jag är. Jag startade en ny blogg pga att min gamla blogg var så otroligt packad med hatkommentarer. Inget som behöver grävas upp ur askan, så tänkte också berätta lite om mig själv:
Jag är en snart 16 årig, väldigt glad tjej, som nyss flyttat till en annan stad med mina föräldrar och syskon. Ändå går jag kvar i skolan i min gamla hemstad för bästa möjliga betyg inför gymnasiet där jag tänkte gå natur. Efter gymnasiet vill jag bli antingen kirurg eller jobba inom räddningstjänsten, och för att se till att jag verkligen räddar liv så kommer jag börja donera blod och plastma när jag fyller 18.  Jag är kristen-protestant, väldigt spontan och har nog skrattat halva mitt liv.

Bara lite om mig, resten får ni klura ut själva hähäh!
Puss på er sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0