DET VAR DU SOM FICK MIN FALLSKÄRM ATT VECKLAS UT

Ååh, vägen till Arvika var ungefär som en dröm/mardrömm som gick i uppfyllelse! Jag och mormor satt nästan hela vägen till Arvika och pratade om stjärnor och planeter när jag nämde hur gärna jag ville se ett norrsken. Och gissa vad som dök upp på himlen i just den stunden? Jo ett blått, vackert norrsken! Mardrömsdelen i den här historan ägde rum påväg upp för en isbelagd väg som leder till toppen av ett berg, som skulle ge oss en utmärkt utsikt över norrskenet, men det är inget vi behöver gå in på, ingen vart ju skadad!
Men nu ska jag börja göra iordning inför den obligatoriska myskvällen! Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0