BARNVAKT I GÖTLABORG

Känns som att jag glömde berätta lite om varför jag inte bloggade förra veckan, innan jag åkte till göteborg och var barnvakt åt två bedårande kusiner! Det är dock ett mirakel att jag fortfarande kan säga bedårande om dom, har ju trots allt varit sjukt jobbigt att passa två barn, vars äldsting endast är 4 år. Men det har gått! Fick ju även 1600 för mödan så jag är bra nöjd. Det enda som skaver lite är att jag inte kunnat  blogga eller berätta för er att ja, jag kommer tillbaka vecka 18 (är det ens vecka 18 nu?).
Men nu så vet ni! Räkna inte med att jag kommer dunderbomba er med inlägg nu under den här helgen, bara för att jag inte bloggade last week, utan ska hålla mig till standarden ;)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Chawan.

Glömde du något? :)

2012-05-05 @ 18:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0