Livet leker!, och du är awesome!

Sitter i en källare, en källare som inte var lika läskig innan jag såg Grave Encounters igårkväll. Här sitter jag framför den stationära datorn. Röd dag. Inga läxor. Jag köpte Nivea Q10 body lotion och nya kosttillslottstabletter, samt proviva och mörk choklad som jag inte gillade. Hardstyle strömmar ut från mitt headset. Åt hemmalagad lunch hemma hos härligaste Ida. Myskvällar planeras. Jag är lycklig.
Jag är ledig imorgon, sovmorgon. Min mamma kommer till Arvika ikväll. Fick två maskrosor från min 3-åriga kusin.
Jag har fått sommarjobb. Jag kom preliminärt in på natur. Jag får tillbaka matlusten. Mitt hår har växt otroligt mycket det senaste halvåret. Jag har underbara vänner, som jag alltid kan prata med. Jag har äntligen ett fint rum. Jag har en halv burk Ben&Jerrys i Karlskoga som väntar på mig. Jag har förlorat 4 cm runt midjan. Jag har inget att klaga på. Snsart min födelsedag. Snart skolbal. Snart sommarlov. Har en snygg bikini för sommaren. Jag är älskad, och jag älskar andra.
Livet är så freaking awesome, och det är du med! Ibland måste man bara sätta sig ner och tänka över vad som är så himla bra!




Kommentarer
Postat av: Ida

kuuuuul!!

2012-05-17 @ 16:00:21
URL: http://mysquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0