10 FAKTA OM MIG

  1. Jag älskar snöbollskrig/kuddkrig, fastän det gör väldigt ont mestadels!
  2. Våren är min favoritårstid!
  3. Jag anser att alla har en yttre/inre skönhet, på ett eller annat sätt, även jag.
  4. Jag älskar att kramas, verkligen älskar det! Skulle jag välja mellan mat och kramar skulle jag välja kramar.
  5. Jag har lätt för att förstå människor, men jättesvårt att bli förstådd.
  6. Jag älskar att bjuda på mig själv, och älskar när andra gör det, det är som att släppas fri!
  7. Jag blir otroligt lat när jag blivit nöjd med min kropp vilket bara sabbar den igen :s
  8. Jag älskar att visa människor min kärlek, särskilt de som behöver/förtjänar det. Vill bara sprida en ren kärlek och lyfta andras vardag!
  9. Jag blir så himla lycklig när jag är kär, men däremot slutar jag äta ordentligt av någon anledning.
  10. Jag ääälskar ämnet biologi! Skulle kunna stanna i skolan flera timmar om jag fick biologilabba!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0