TOP 5 HOS KILLAR

UTANPÅ GILLAR JAG KILLAR 
  1. Med ett vackert leende: Blir alldeles varm inombords när en kille med ett vackert leende ler mot mig!
  2. Med breda axlar: Finns inget som får en att känna sig tryggare än ett par breda axlar att luta sig mot.
  3. Som luktar gott: Är helt besatt av killparfym. Känns alldeles underbart att känna igen lukten av en kille man tycker om.
  4. Med fin hårfärg: Tål inte att se en kille med t.ex. gult hår, eller typ orange...
  5. Med fin hy: Men verkar inte ens vara ovanligt längre för killar att ha perfekt hy, men hursomhelst, en hy som är len och fin är ett plus!
 
JAG GILLAR KILLAR MED EN PERSONLIGHET
  1. Som kan få mig att skratta: Jag älskar att skratta, så är verkligen inte svårt att tycka om någon som får mig att skratta!
  2. Som kan få mig att känna mig trygg: En kille som kan ställa upp i alla lägen och stötta är något alldeles underbart!
  3. Som bjuder på sig själv i alla lägen: Tycker faktiskt att det är lite tråkigt med folk som håller tillbaka, alla har ju en busig sida, bara att vissa är rädda för att visa den, väldigt tråkigt tycker jag!
  4. Som gillar att kramas: Jag blir så himla ofta kramsjuk, älskar att ha någon att kramas med!
  5. Som går att lita på: Finns nog inget jag hatar mer än att gå runt och känna att man inte har koll på sin kille om han är ute, har ju varit med om att en kille varit otrogen mot mig, är verkligen superduper tråkigt.
Supersämst bild men allt jag har för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Åh man tackar!;)

2012-10-21 @ 19:38:39
URL: http://itbotc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0