STACKARS, SJUKA MIG

Såå ca 2 veckor efter att jag blev frisk från influensan insjuknade jag igen, i influensan. Gissa vem som känner sig som en slagpåse/snortapp?
 
Färgade håret idag though, vet inte om jag blev så nöjd. Blev väldigt mörkt så kan hända att jag ser ut som ett lik... Fast jag är ju praktiskt taget död redan soe... Men vi får se hur det blir!
Kan ju i alla fall säga att om ni är sugna på att använda er av Olia, DON'T!
Kändes som hela håret skulle åka av när jag skulle skölja ur färgen, och håret blev inte lika mjuk som dom lovat, på lååånga vägar! Faktum är att mitt hår aldrig varit så trassligt! Efterbehandling 3 ggr och balsam 2 ggr krävdes för att få normalt hår igen.. Usch!
 
 
 
 
 
Bilder från i sommras, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0