FIRST DAY OF TRUE SUMMER


Man vet att det är sommarlov när man har suttit i telefonen till ett på morgonen.
När man vaknar av myggor i rummet.
När man ligger och slöar i sängen minst en timme efter att man vaknat.
När man lyssnar på Coldplay - Charlie Brown.

Näe, kanske inte precis det som definerar sommarlovet, bara det jag gjort idag typ... Suttit vid datorn och pratat med min underbara pojkvän ♥

På onsdag ska jag med 99% säkerhet åka tillbaka till min hemstad och våldgästa mina vänners hem, kan inte vänta! Är praktiskt taget redan deprimerad i min ensamhet här hemma, och skolavslutningsrosorna börjar redan vissna... Gud, så deprimerande!

Men vad pratar jag om? Jag vet inte...

FLUMM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0