NOW LET ME SHOW YOU EXACTLY HOW THE BREAKINGPOINT SOUNDS

Lätt hjärnskakning - aldrig ut och grilla i ett vindskydd igen!
 
Imorgon ska jag träna, helt klart! Känner mig helt fullproppad, samtidigt som jag knappt kunde äta eftersom jag fick en lätt hjärnskakning när jag slog i huvudet innan maten.. jaja! Kanske får vänta lite med att träna dock, eftersom jag faktiskt har en hjärnskakning haha!
 
Men, trots min hjärnskakning har jag inte slutat lyssna på bra musik på hög volym! Bra låtar jag nyligen "hittade" är:
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja visst! Du kan få den nästa gång du kommer:) Är du säker på att du vill ha den för måste ha pengarna innan lördagen och då kan jag låna pengar utav mamma så länge:)

Svar: är ganska säker på att jag vill ha den :o sitter den bra? :p var det inte den du fick en fläck på? :o
Nellie Nilsson

2012-06-23 @ 23:15:41
URL: http://itbotc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0