Yesturday has passed, tomorrow's still to come

Ja, som ni kanske märkte så blev inte riktigt igårnatt någon höjdar natt. Blev nyligen singel igen förstår ni, och jag vet att jag borde vara förkrossad som en freaking fluga på en vindruta, men av någon konstig anledning är jag inte det. Har grymt bra vänner som t.o.m. ringde 3 på morgonen och hjälpte mig igenom det, + en mamma som gör i ordning te åt mig på sängen. Omgiven av massa kärlek med andra ord! Så ja, jag tror jag kommer klara det här gallant.
 
Idag blir det grillning här i Karlskoga, det taggar vi! *taggar grillning*
Undersökte några utav matkassarna mamma släpat med sig hem, ser ut som att jag kommer behöva träna imorgon, det är en sak som är säker! Men nu ska jag gå och hjälpa henne stuva undan lite nybakade bullar-if you know what i mean hehe. Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0