EN SPECIELL DAG

Idag är det en speciell dag har jag bestämt.
Idag är "få-någon-annan-att-känna-sig-speciell-dagen".
 
Ni vet känslan själva, när man känner sig sådär speciell, att någon faktiskt sett en liksom. Måste vara en utav de bästa känslorna jag vet om! 
Så jag började förbereda några gulliga meddelanden igår, som jag tänkte skicka till några som behöver ett fint meddelande, och några som gett mig många fina meddelanden. 
Tycker varje dag ska vara "få-någon-annan-att-känna-sig-speciell-dagen", tänk vilken underbar värld vi skulle leva i!
 

Kommentarer
Postat av: IDA BORÉN

vilken fin tanke!

Svar: Taack! Sprid gärna, vore kul om flera fick ta del av tanken :D
Nellie Nilsson

2013-01-08 @ 12:39:01
URL: http://mysquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0