VARFÖR VAKNAR JAG SÅ SENT?

Känns verkligen som jag lyckas sova bort varenda dag!
Men det som återstår av denna dag blir en chill indeed, har varken satt på mig byxor eller en BH under linnet än så länge och tror inte jag kommer bry mig om att göra det senare idag heller! 
Så ja, hoppas ni också får ha en lika chill dag!
Härlig bild från nyår - BUBBLIZ ska det va!
 
Tjejen allra längst till vänster heter Madeleine och hon har precis skaffat en blogg! Ni borde kolla den, tycker personligen att det är en grym blogg!
www.bymadeleine.devote.se

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack Nellie! Go du är! <3 haha! De lär inte våga kolla när de ser den där bilden. Galen kvinna*

Svar: Hahaha, klart folk kollar :D <3
Nellie Nilsson

2013-01-03 @ 00:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0