MINA KONSTIGA KRAV

  1. Jag kan inte lyssna på musik om inte volymmätaren på spotify är på högsta. Blir det för högt sänker jag alltid "datavolymen", men en "volym" måste alltid vara på max!
  2. Stängda dörrar - hela tiden. Spelar ingen roll hur varmt det är om sommaren, dörrarna måste vara stängda! Dock låter jag bli att stänga dörrarna när jag har nya kompisar över - vill inte verka som om jag liksom låser in dom... Haha!
  3. När jag äter kan jag aldrig liksom blanda maten. Usch! Köttfärsen för sig, spaghettin för sig!
  4. Jag klarar inte av att skriva en mening och skippa stor bokstav eller ett frågetecken.
  5. Egentligen har jag inte ett krav #5, men jag var tvungen att göra ännu en punkt då jag avskyr att göra en lista som inte innehåller 5,10 eller 15 punkter.
Ni har härmed fått en lista över vad ni kan göra för att göra mitt liv till ett helvete.
 
Ja, jag har en finne på hakan. So?:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0