DAGENS SANNING:

People write unnecessary shit on Facebook because they are too afraid to say it face to face to someone.
But sometimes they do say things face to face... it's still unnecessary shit.
 
Blir så himla förbannad när jag ser människor vara elaka mot "utsatta" och "utstötta".
Att man bara inte kan visa respekt? Vissa verkar ju ha grymt mycket svårigheter med att låta bli att kommentera något elakt om något är annorlunda. Särskilt det här över Facebook asså, assholes, assholes everywhere!
Och det värsta är ju att folk som varit grymt snälla mot mig, plötsligt beter sig som ett arsle mot någon annan, som liksom vågar vara sig själv.  Grymt irriterande, det är ju liksom inderekt mobbning! Allt det där elaka man får höra är ju inget man bara glömmer, utan det byggs ju upp och fortsätter byggas upp till den dagen då självmord är det enda allternativet! "Oj, så hon överdriver nu." Tänker ni väl då, men det är fullkomligt sant.
Ska man ge kritik så ska det va KONSTRUKTIV kritik, och då ska det väl ändå inte vara som en kommentar så alla kan se? Det är väl inte något alla på hela facebook borde se?

Är jag den enda som faktiskt lägger märke till sånt här?!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

helt rätt till 100, tänkte också på detta förrut.

Därav tycker jag att twitter är mycket bättre.

2012-07-19 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0