DET BÄSTA MED ATT VARA VÄNSTERHÄNT!

Näe nu tänkte jag efter lite igen, insåg att mitt inlägg om varför det suger med att vara vänsterhänt var väldigt tråkigt och deprimerande, särskilt om jag har vänsterhänta läsare där ute, så tänkte vara lite optimistisk här och skriva ner varför det är så bra med att vara vänsterhänt!
  • Vänsterhänta har större chans till att bli genier!
  • Vänsterhänta är tydligen bättre än högerhänta på att spela TV-spel! (kan förklara mitt lilla beroende..)
  • Vi är oftast mer konstnärliga än högerhänta, vilket ger oss snabba MVG i estetiska ämnen som bild, slöjd och hemkunskap!
  • Vänsterhänta är bättre skådisar än högerhänta enligt statistik!

Aw ye.
Nu ska jag lyssna på klassisk musik och läsa om buddhismen, preppa mig för orienteringen imorgon, skriva ner alla mina träningspass inför skolans träningsprojekt, skriva en kemilabbrapport, söka lite miljöfakta inför biologin och... vem försöker jag lura, jag ska läsa lite om buddhismen sen ska jag slappa!

Uppdate: Inte ens det gjorde jag, rise against och skumma igenom wikipedia... Lazyness lvl 1000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0