URSÄKTA... MEN ÄR NI HELT SINNESSJUKA HELA BUNTEN?!

Jag blir så himla ledsen över såna här saker...
Vet inte om alla hört om det, men den högsta domstolen tycker tydligen att lärare ska få använda våld mot stökiga elever. Skulle det vara samma sak med föräldrar och barn då, eller? För i såfall flyttar jag nog till ett annat land!
Blir så fruktansvärt upprörd, då jag har ett antal vänner som blivit slagna i skolan och hemma, personer som inte alls är särskilt stökiga. Sen ser jag också kommentarerna på aftonbladet, om att barn borde få smisk direkt på skärten inför alla elever på skolan. Driver ni?! Tänk om barnet har en diagnos som damp? Vad ska man göra? Slå dom ja men det blir nog mycket bättre!
Så fruktansvärt arg att jag skulle kunna kvadda en bil. Idioter är vad dom är. Skulle aldrig kunna tänka mig att visa respekt för en vuxen som slår mig. Aldrig. Faktum är att jag nog skulle slå tillbaka, för en vuxen som måste slå barn för att kontrollera barnet måste vara riktigt kass med barn. De borde inte ens få jobba på en skola.
Blir rent av ledsen när jag även ser hur många föräldrar som lär sina barn visa "respekt" genom att slå dom, det måste ju ta ett stopp! Det är hemskt! Finner inte ens ord för hur fruktansvärt denna "bestraffningsmetod" är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0