Världens bästa vänner!

Fick nog den bästa födelsedagen en nyligen 16 årig tjej kan önska sig, jaa, det var bättre än att få en bil som i "sweet sixteen".
Började dagen med att gå till skolan som vanligt, men innan jag och Ida skulle gå dit ställer hon sig utanför dörren med en kärleksbakelse på ett fat och ett födelsedagskort. Så gulligt!
Senare satt jag och skrev på en astronomiinlämning när Selma knackar på dörren och säger åt mig att ta på mig skorna och att vi skulle gå en sväng. Det första hon gör när jag kommer ut på trappen är att binda en halsduk över ögonen på mig. Sen är ju då allt svart tills jag kommer fram till en okänd destination, där ögonbindeln åker av samtidigt som Ida, Elin och Selma sjunger för mig. På bordet står en tårta och paket, samt en krona som det stod "Grattis Nellie". Så himla härliga är dom! Fick dessutom världens skönaste födelsedagspaket ;)
Bilder lånade från Elin.
www.itbotc.blogg.se

Hela kvällen avslutades med Tim hemma hos mig. Helt perfekt dag från 06.00 till 24.00!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Du som är grym Nellie!;D

2012-05-30 @ 20:09:15
URL: http://itbotc.blogg.se/
Postat av: Ninni

Åh grattis! :)

2012-05-30 @ 22:19:15
URL: http://ninjapuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0