What do you want from me?

Ibland undrar jag lite på vilka ni är, som faktist läser min blogg. Asså jag skriver ju inte precis något kul, inte heller något intressant eller "fångande". Jag börjar tro att alla ni som läser min blogg är typ läskiga stalkers som bara vill veta om jag är hemma så att ni kan campa i buskarna utanför min lägenhet. 
 
Yeah, that's propably the only reason why i have readers.
 
Nej men asså man läser ju bloggar som typ www.itbotc.blogg.se och www.mysquare.blogg.se, som tillhör några utav mina närmaste vänner. Bloggar som verkligen rekomenderas! Och så kollar man igenom min blogg, är ju seriöst precis lika kul som den var när jag började blogga, typ 4 år sen. Haha asså... den är nog tråkigare.
 
Men tack hörrni! För att ni läser och står ut med mina tråkiga inlägg, jag är så glad att ni inte skickat några hatkommentarer än, hähä!

Kommentarer
Postat av: IDA

din blogg är rolig!!

Svar: Haha whuut i aint doing anything!
Nellie Nilsson

2012-10-02 @ 16:43:47
URL: http://mysquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0